18 Nisan 2014 Cuma

Fransız Öpücüğü








Uzun zamandır gerçekleştirmek istediğim seyahati Mart 2014'te sonunda hayata geçirdim. Canım annemin doğum günü olması sebebiyle daha da anlam kazanan bu seyahat düşündüğümüzden çok daha keyifli geçti.




Ön yargılar ile gitmiş olduğum Paris'te suratsız bir insan dahi görmedim.
Şehrin mükemmel bir metro ağı var! Bu sebeple işiniz çok kolay!




Şanslı bir insan olduğum doğrudur ama meteroloji konusunda bu kadar şanslı olduğumu ben bile bilmezdim. Paris'te hava İtalya'da olduğu gibi bahardan kalmaydı. O kadar sıcaktı ki insanlar parklarda güneşleniyorlardı...
Havanın iç açıcı güzelliğini stilime de yansıtmak istedim!




Laduree aşkına!
Gördüğüm belki de en soft en romantik yerdi Laduree... Fransızların macaron tutkusunu bilmeyen yoktur. Kapıda sıra sıra kuyruklar,içeride muhteşem renkteve lezzette macaronlar...



Seyahatlerdeki en iyi arkadaşım hep annem olmuştur...



Bir dahaki gezide görüşmek üzere...
Trend Şehir Paris için mutlaka zaman ayırın!

                                                                                               öptüm.



Hiç yorum yok: