3 Mayıs 2012 Perşembe

Elie Saab ''Le Parfum''




Kadınların hayalleri süsleyen elbiselerin yaratıcısı Elie Saab çok da iyi yaptı kendi adını taşıyan parfümü piyasaya sürmekle...


Yaklaşık 1 yıldır vazgeçemediğim hatta neredeyse şişesiyle beraber uyuduğum, durup dururken kapağını açıp kokladığım biricik parfümüm; ''Le Parfum''.


Şık ve sade şişesi ile Elie Saab'ın uçuş uçuş elbiselerini anlatan bu parfüme hayran kalmamak elde değil. Portakal çiçeği ve yaseminin mükemmel uyumuna bu parfümde rastladım. Yasemin, bal, paçuli ve portakal çiçeği parfümün tüm notalarını sarmış. Teninize değdiği anda kendinizi çok farklı ve özel hissedeceğinizden emin olabilirsiniz.


Ben çok sevdim ve sanırım vazgeçemeyeceğim bir aşkla bağlıyım. Onu tenimde taşımak sevgilimin elini tutmak kadar özel...
Siz de benim gibi yaseminin eşsiz büyüsüne kendinizi bırakmak isterseniz; Elie Saab Le Parfum'e göz atmanızı öneririm.



                                                                     öptüm.

Hiç yorum yok: