10 Temmuz 2013 Çarşamba

Çeşme Vol 1!


Acilen toparlanmalıyım üstümden koca bir aşk geçti, bir kaç gün tatile çıkmalıyım dedim ve yola koyuldum! ( Demet Akalın'a selam olsun...)

Geçen yıl kalbimi Ege'de bırakmıştım, büyük bir heyecanla 3 güncük de olsa çıkacağım tatili bekledim. Zamanlaması da öyle süper oldu ki anlatamam!

Tatil güzeldir, arkadaşlarla olan daha güzel. İstanbul karmaşasından görüşmeye bir türlü fırsat bulamadığın ama Çeşme'de karşılaşıp deli gibi eğlendiğin arkadaşlarla olan daha da güzel... Zaten iyi arkadaşlar aile gibidir!

Neyse şimdilik 2. bir Çeşme turuna kadar sizi anılarımla baş başa bırakıyorum.

                                                                                                         
                                             öptüm.






 
 
 
 
 

1 yorum:

akdeniz dedi ki...

resimler biraz karanlık ama süper bence..:)
http://zoomlabakalim.blogspot.com/