29 Ekim 2012 Pazartesi

Kate Middleton Stili

Uzun zamandır yazmıyordum iç açıcı bir post ile geri döneyim istedim :)  Bir daha bu kadar çok ara vermeyeceğim önce kendime söz veriyorum.

O bir prenses... Masallarda anlatılan, her kadının hayalindeki koltukta oturan güzel ve genç bir kadın, Kate Middleton. Her zaman şık ve alımlı olan Cambridge Düşesi, stili ile Trend Seli merceği altında! 

Zaman zaman sıkıcı ve ağır bir stil ile karşımıza çıksa da genel olarak çok şık ve farklı! Bence önemli olan da bu. Düşünsenize her zaman şık, alımlı, farklı ve çok dikkatli olmak zorunda olan bir kadın... Tüm moda ikonları bunlara dikkat etmek zorunda ama uymak zorunda oldukları kaideler çok az. Halkı selamlamasından, çantasını kullanma biçimine kadar her şey kontrol altında. Yazarken bir daha düşündüm de çok zor :) Ama olsun ben de prenses olmak istiyorum. Cambridge Düşesi olamasam da sevdiğim adamın prensesi olurum o da güzel :p 

Araştırırken öğrendim ki Kate Middleton'ın yıllık kıyafet masrafı 35 bin sterlin'miş! İngiliz modasını tüm dünyaya tanıtan Middleton, özel bir tasarımcı ile çalışma fikrine sıcak bakmıyor. Zaman zaman dünya markalarının kıyafetlerini de taşıyan Prenses için markalar sırada bekliyor. Tasarımını sarayda görmeyi kim istemez ki?

Sade! Şık! Masum! Zarif! Alımlı! Asil! ... İşte benim Kate Middleton stilini anlatan kelimelerim. Şapka, ondan başka hiçbir kadına bu kadar yakışamaz der sizi sarayla baş başa bırakırım.
               
                                                                                                                  

                                              öptüm.






















Hiç yorum yok: