16 Mayıs 2012 Çarşamba

Kuru Kafa Her Yerde



Önceleri belirli bir tarzı olan insanların kıyafetlerinde ve aksesuarlarında kullandıkları kuru kafa şimdi herkeste, her yerde.


Eskimeyen zamanın modası kuru kafalar ünlü markaların ilham kaynağı oldu ve ortaya çok şık tasarımlar çıktı. Bir kuru kafadan beklenmeyecek kadar şık tasarımlar :)


Ben kendime hemen bir Ayça Sytmen tasarımı olan kuru kafalı kolye aldım ve neredeyse onunla yatıyorum diyebilirim. Evet ben geceleri bir kuru kafayla uyuyorum.
Ayça Sytmen Design
                                         
                                                                                                      öptüm.



by Ines Figaredo





Little Soho Kanyon lidyana.com






Alexsander McQueen


Alexsander McQueen







1 yorum:

Adsız dedi ki...

Ben kurukafalara bayılirim!!!!