30 Temmuz 2013 Salı

Gördün mü 24 oldum!



Yeni bir yaş! (Bunun sonuna ünlem mi yoksa üç nokta mı gelmeli bilemedim...???)
24 yıl...

Büyüyorum...
Her geçen gün bir kere daha büyüyorum.

30 Temmuz 1989'da bir yolculuğa başlamışım. Zaman zaman yolda kalmalar, çukurlara düşmeler olsa da geldik ve gidiyoruz.
Hatice ve Mustafa'nın kızı...
Asya ve Banu'nun en yakın arkadaşı...
Anneannesinin birtanesi...
Köfte'nin sahibi...
Daha fazlası mı? Var olmaz mı!

Seviliyorum ben de herkes kadar.
Üzülüyorum.
Yaralanıyorum.
Düşüyorum, kalkıyorum.
Yeniden düşüyorum yeniden kalkıyorum...
Güçleniyorum.
O kadar mutlu oluyorum ki gökyüzünde uçuyorum.

Bu yolda yanımda olan,
düşerken kaldıran,
gülmeme sebep olan,
büyümeme ve güçlenmeme sebep olan acıları yaşatan herkese teşekkür ederim.

Hayatıma giren herkes bana bir şey katıyor. Her gün yeni bir şey öğreniyorum sizlerden. Bazen acımasızlığı bazen masumiyeti!
Şimdi önümde koca bir yıl bekliyor; yeni maceralar yeni umutlarla!

Selin olmamı sağlayan herkes iyi varsınız!
Binlerce kez teşekkürler!!!


                   öptüm.

Hiç yorum yok: