1 Mart 2013 Cuma

Hoşgeldin!




Bugün baharın ilk günüymüş öyle diyorlar... Bahar da yazın habercisiymiş. 

Camdan baktığında gözlerini kamaştıran bir güneş, yeşillenmeye başlamış ağaçlar, daha mutlu insanlar hatta daha mutlu sokak kedileri...  :) 

İçini ısıtan güneş varken sen de gülümsemenle başkalarının içini ısıt. Yaz geliyor bak, istediğin gibi rengarenk giyinebilir, köpeğinle yürüyüşleri daha keyifli hale getirebilir, yeniden aşık olabilirsin. Bence şimdiden hazırla kendini. Tüm ihtişamı ile bahar ve ardından gelen yaz bunu hak ediyor. 

Beni soracak olursan ben hepsine hazırım. Zaten kışı hiç kabullenmemiştim ki beni yakından tanıyorsan bilirsin. Aralıkta bile çorapsız ayağa babet giymeye devam ettim ( siz denemeyin), kışlık alışveriş yapmamaya özen gösterdim, yeni bir şemsiye bile almadım. 

Ben güneşle mutluyum; annem beni boşuna Temmuz'da getirmemiş bu güzelim dünyaya :)

Haydi öyleyse yenilen, kendini hazırla bahara! Yeni umutları yanına al. Şansın bol olsun! 


                                                                                           
                                      öptüm.

Hiç yorum yok: