18 Kasım 2012 Pazar

Bir Pazar Taksim'i - Trend Seli Style 2

Öğrencilik yıllarımı geride bıraktığım zaman anladım ki hafta sonları çok değerli. Özellikle de pazar günleri...
Resmi bir iş yerinde çalışmasam da, özgür giyinebiliyor olsam da pazar rahat olma isteği başka...

Cumartesi, pazar fark etmez benim hafta sonları yapmaktan keyif aldığım bir Taksim-İstiklal Caddesi planım hep var... Bugün de öyle bir gündü! Güneşi kaçıramazdım. Giyindim rahat rahat, bahsettiğim pazar psikolojisine uygun. Cumartesi geceleri stiletto'suz olmaz biliyorum ama pazar günleri atın şıkıdım topukluları ;) 

Beyoğlu keyfi İnci'den profiterol yemeden olmaz, Atlas Pasajı'na girmeden olmaz, Starbucks molası vermeden olmaz. 
Gelince haber edin ben hep oralardayım :)


                               öptüm.







5 yorum:

Unknown dedi ki...

İnciden sube ve subeler bekliyoruz

Unknown dedi ki...

İncinin sube ve subeler acmasını beklyoruz bitsin artık bu ızdırap

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

inci pastahanesi yıkılcak dıyolardı daha hıc nasip olmadı oralara gelınce dedıkelrını bır bır yapıcam :D

Adsız dedi ki...

sapkanızın markası ne acaba,tesekkurler:)

Selin KILIÇ dedi ki...

Taksim kikiriki :)