31 Ekim 2012 Çarşamba

Mücevher Sevdası

Tek taş tutkum dillere destandır ama öyle bir erkeğin hediyesi olsun da evlilik hikayeleri başlasın diye değil. Bir kadına yakışan en güzel aksesuar gülümsemesi ve tek taşıdır da ondan! İlla sözlenmek mi gerekir tek taş takmak için tabi ki hayır! Bence her genç kız tek taşını kendisi alsın; olsun bitsin olay :) 

Neyse size niye durup dururken tek taş sevdamı anlatıyorum diye merak ettiniz haklı olarak. Kate Middleton hayranlığımı bir önceki yazımda belirtmiştim. Cambridge Düşesi'nin kıyafetlerine, şapkalarına hayran olduğum kadar mücevherlerine de hayranım. Zaten hayran olmamak imkansız! Derken derken Prenses'in yüzüğünden buldum! Hazinem.com'da gezinirken karşıma hayran olduğum safir taşlı pırlanta yüzük çıktı. Dillere destan o yüzüğü görmeyeniniz kalmamıştır ama ben yine de paylaşacağım sizinle.

Bu arada Hazinem Pırlanta'yı bilmeyeniniz var mı? Sertifikalı pırlantalar, farklı tasarımlar, ücretsiz kargo, iletişimi kuvvetli müşteri destek ekibi ile güvenilir bir site. 'İnternetten pırlanta mı alınır?' demeyin; bir ara göz atın siz de seveceksiniz ;) Neyse asıl konumuza dönelim ne diyordum heh tek taşlar! Çok güzeller değil mi kızlar? 
                                                                                          
                                                    öptüm

İşte benim gözümden en şık mücevherler;

 









1 yorum:

akdeniz dedi ki...

bende bir sürü var valla..hep yarışmalardan kazandım..sevgilim şanslı olacak..:)
http://zoomlabakalim.blogspot.com/