13 Eylül 2012 Perşembe

SillyDress

2 kuzen... 2 fikir... 2 emek ve cesaret belki de en önemlisi bu!



Şimdi önüm arkam sağım solum e-ticaret girişimi ile dolmuşken tam da benim yapmak istediğim fakat cesaret edemediğim şeyi yapmış bu iki şirin insan. 
Modanın kalbi Nişantaşı Teşvikiye'de bulunan Kılıç Han'da içeri girer girmez hemen solda bir kapı sizi modanın ve tasarımın farklı yüzü ile buluşturuyor. Uzun zamandır Ayça Sytmen'in yanına gidip gelirken merak ettiğim bir yerdi, dün çat diye girdim 'Hadi bana kendinizi anlatın.' dedim. Kızlar şaşırdılar tabi önce :) Sonra bir baktım ki 3 saat oturmuşum yanlarında. Moda, kahve, Nişantaşı, girişim, dedikodu derken zaman nasıl geçmiş farketmedim bile. 

Nedir bu Silly Dress merak ettiniz değil mi :) 
Dedim ya 2 farklı beyin ve böylece 2 farklı zevk. Gizem ve Devran 2 çok iyi anlaşan kuzen. Moda ile alakası olmayan bölümler okumuşlar üniversitede ama tasarım ürünler ve modaya duydukları aşk onların yolunu burada birleştirmiş. Birbirinden farklı ürünler kızların da dokunuşları ile daha da şık bir hal alıyor. Giyinmeyi seviyorsanız, kimsede olmasın diyorsanız bence SillyDress.com'a bir göz atın. Ya da gidin kızlarla kahve için ürünleri yakından görün, beğenin, deneyin, alın çıkın :) 

Ben yakalara, çantalara bayıldım. Hatta giderken bana da haber verin beraber seçeriz ;) 

                                          öptüm.




Hiç yorum yok: