18 Haziran 2012 Pazartesi

Galata Moda'da Neler Yaptık?

Sevgili Moda Severler, bir Galata Moda heyecanını da geride bırakmış bulunuyoruz. 
Organizasyon süperdi :) Tasarımcıları bizlerle buluşturan organizasyonlar iyi ki var. Ben hafta sonu gidebilme fırsatı yakaladım. Cumartesi ve Pazar bütün gün oradaydım. Keyifli, renkli ve moda dolu 2 gündü. Takılarına ve kendisine hayran olduğum Sevgili Ayça Sytmen ile beraberdik. Kendisi bu yaz yine katıldı Galata Moda'ya ısrarlar üzerine :) 
Pazar günü yani Galata Moda'nın son günü de gayet renkliydi. Tasarımcı Önder Özkan tuttu kolumdan ''Giy şu tasarımları.'' dedi ve beni mavilere boğdu. ... Güzeldi! Dedim ya renkli insanlar başkalarının hayatlarına da renk katar.


Biz çok eğlendik, bakın neler yaptık ;)
İlgi gösteren herkese teşekkürler, bir daha ki sefere yine bekleriz.


                                öptüm.


Vogue Türkiye- Galata Moda'da Ne Giydim?

Ayça Sytmen ile yorgunluğu atıyoruz :)


Beste Gürel tasarımı- bayıldım...



Modasya bloğunun sahibi de uğradı, bilekliğini aldı gitti ;)






Bir Ayça Sytmen klasiği

12 dilek bileklikleri çok sevildi.


Ayça Sytmen ve Gözde Gözüsulu'nun yaz için hazırladığı kapsül koleksiyon.

Önder Özkan'ın mavileri :)


Önder Özkan





Hiç yorum yok: