26 Haziran 2012 Salı

Çiçek Açtık

Son iki yıldır trend olan çiçek desenlerini biz çok sevdik, kopamıyoruz. Şık ve rahat bir hava katıyor hem de rengarenk, bakanın içi açılıyor ;) 
Çiçekli bir gömlek, lacivert tonlarında bir kot ve babet ile bir günü rahatlıkla bitirebilirsiniz. Ya da isterseniz baştan aşağı çiçeklere bürünebilirsiniz. Tabi bana kalırsa her şeyde olduğu gibi bunda da aşırıya kaçmamak gerek, tabi tercih sizin.

                          öptüm.
















                                                                                      

4 yorum:

Unknown dedi ki...

floral desenlere bayılıyorum..sevgıler bende beklerim bloguma:))

Selin KILIÇ dedi ki...

Sevgiler, öptüm :)

Adsız dedi ki...

kodum

yemrett dedi ki...

bir erkek olarak ben bile boho chic stilini çok seviyorum. ancak hawai gömleklerinden ileri gidemiyoruz maalesef :) bu işi kate moss bir numara yapıyor. hem de eski elbise ve kumaş parçalarından... bence şu an tam da mevsimi, hangi mevsimde olduğumuzu hatırlatır nitelikteler :D bütün bayanlara cesaret verdiğine inanıyorum bu tarz kıyafetlerin.