22 Mayıs 2012 Salı

O Gece Her Şey Mükemmel Olmalı...





Şöyle bir düşünün insanın hayatında iz bırakan kaç önemli gün var? Anne ve babalarımız için bizlerin doğumu, mezuniyet gecelerimiz ve her şeyin mükemmel olmasını arzuladığımız ve sevdiğimizle sonsuzluğa diye adım attığımız o gece... Düğün gecemiz.


Biz kadınlar annelerimizin makyaj malzemelerini kullanmaya heveslendiğimiz o çocukluk dönemlerimizde başlarız gelinliğimizi hayal etmeye. Aslında o kadar erkendir ki bu hayal için. İlla özel bir elbise ve gece hayal edeceksek mezuniyetimiz olmalıdır o. Ama yok olmaz; kadın olmanın en güzel yanlarından biri herhalde gelinliği düşlemek. Hiç bir erkek bizler gibi o gece üzerine yıllarca, aylarca düşünmez. Ya da pardon düşünür de başka detayları düşünür :) 


Sevdiğim bir insan 3 ay sonra evleniyor. Geçenlerde Pronovias'ın Nişantaşı'nda bulunan mağazasından randevu aldık. Bu bile çok heyecanlıydı. Zaten Pinterest hesabımda düğün gecesine ait görselleri arşivliyorum, buradan da paylaşmak istedim. 


Hayallerin en güzeli sizin olsun, gerçek olsun ;)


                          öptüm.




Benim Favorim Pronovias'ın 2011 Sezonundan; 












             





































Hiç yorum yok: