29 Mayıs 2012 Salı

H&M İle Güneşi Hissedin

Biliyorum yaz hala gelmedi, bunu yazarken bile üzülüyorum...
Haziran'ı beklemeden Mayıs'ın başında görürdük güneşi, tüm bedenimiz onun etkisiyle kavrulurdu. Ama ben hala üşüyorum, üzerimde bir hırka, ayağımda babet böyle de dengesizim hava gibi. 
Yine de kendimi tatil fırsatlarına, bikinilere, güneş kremlerine bakmaktan alıkoyamıyorum çünkü ben Aslan burcuyum, yaz kadınıyım. Güneşin ifade ettiklerinin anlamı bende çok büyük.


H&M'in yaz, kış, sonbahar, ilkbahar demeden tüm koleksiyonlarını merakla bekleyenlerdenim. 
Yine yapmış yapacağını :) Cıvıl cıvıl bikiniler ile sahilde kendimizi en güzel hissedelim diye... Hem rahat hem şık olalım diye... Trendlerden uzak kalmayalım diye...  
Sizler için en beğendiklerimi seçtim. Yaz gelecek, güneş açacak ve hepimiz bronz tenimizde şeker gibi renklerle çok şeker olacağız.


                                    öptüm.



Neon modasına ayak uydurmak isteyenlere...


Farklı olmak isteyenlere...


Bahar gibi çiçek çiçek....


Pembe benim rengim diyenlere...


Denizin mavisi bedenimde olsun diyenlere...


Bikinisinde fır fır sevenlere ve aramızda kalsın küçük göğüslülere ;) 





3 yorum:

Modasya dedi ki...

Bayıldım hepsine süper...Ben istenye H&M den alıcaktım aldırmadın saolll =))

ojem dedi ki...

Fıfır seviyorum ;) aramızda kalsın ... harika oldu bu yazı benim için.
Sevgiler

Selin KILIÇ dedi ki...

;) sevindim....